ספורט ובריאות – אורח חיים בריא

כל כך חשוב לעסוק בספורט למען הבריאות שלנו, לא סתם כל פעם מטרים לפנינו לעסוק בספורט. כשהיינו קטנים בבית הספר לימדו אותנו לשחק כדורעף, כדי שנשחרר את השרירים שנרדמים על הכסא בעת הישיבה הממושכת בכסא שבכיתת הלימוד. היו נותנים לנו להתחרות בריצה ואפילו היו לנו ימים המוקדשים רק לספורט.
העיסוק בספורט מתווה לנו אורך חיים בריא ומלמד אותנו שליטה ואיזון בחיינו. הפעילות המומלצת בשבוע היא בין 3-4 פעמים כאשר בכל פעם שעה אחת של פעילות ספורטיבית תעשה עימנו חסד ועם גופינו נפלאות.



 

 



 


צפיות 1,607 גולשים
דרגו את הפוסט




סכנות בריאותיות באימוני ספורט

פעילות ספורטיבית חשובה מאד, אך חייבים להגן על גופינו בכדי להישאר שנים רבות בתחום ולעסוק בספורט ללא פציעות מיותרות.
יותר מדי מאמץ בכובד או הרמת משקולות יכולות להפעיל מאמץ יתר על הברכיים ולפצוע אותן, לכן חשוב מאד להקפיד גם על הברכיים ולשים להן מגני ברכיים שישמרו על הפיקות לאורך זמן בלי פציעות.

כדורסל הוא גם כן ספורט חיוני מאד כי הוא מפעיל גם את הידיים וגם את הרגליים, זהו לא רק משחק אלה פעילות ספורטיבית כיפית לכל דבר. גם כדורגל נמנה בין הפעילויות הספורטיביות הכיפיות עם חוקים וסגנון של ריצה ובעיטה שמזיזים את הגוף ונותנים פן אחר לפעילות הספורטיבית.

להיות זהירים במיוחד במכוני כושר

מכוני כושר הם מעולים מאד עבור אלו שרוצים לפתח גוף שרירי או לפתח את הגמישות שלהם. ישנם גם חוגים במכוני הכושר כמו פילאטיס או אירובי כמו זומבה שנותנים לגוף תנועה בין עם היא תנועה חדה ולא מהירה לבין תזוזתיות חסרת מנוחה.

לעסוק בספורט לא מצריך הרבה מאמץ, שעה אחת ביום בין 3-4 ימים תפתור בעיות לב ובעיות רבות ומונעת השמנה כי לא חשוב רק לשמור על תזונה נכונה כד לרדת במשקל, חשוב מאד להשקיע גם בפעילות ספורטיבית כדי לתת תמריץ לגוף לרזות ולפתח במקום שומן שריר.
ישיבה ממושכת על הכסא לא מטיבה עימנו, לכן חשוב לשים דגש על פעילות כמו הליכה או ניעור האיברים כדי לא ליצור דלקות או בעיות אחרות לגוף.חשוב לשמור על הכושר וגם לשמור על הגוף למען עתיד טוב יותר למען עצמכם, קחו זאת לתשומת לבכם.