ריקוד על עמוד

ריקוד על עמודלמרות שבשנים אחרונות ריקוד על עמוד מוכר כספורט שהוא אפילו בדרך לאולימפיאדה עדיין יש סטיגמה שהיא בכלל לא נכונה. עדיין  לגבי ריקוד על עמוד יש הרבה תירוצים שאנו אומרים לעצמנו. המבנה גוף לא מתאים ,אני סובלת ממשקל עודף, אין לי שום ניסיון בריקוד וכו… ואני אומרת לכם, כל זה שטויות. ריקוד על עמוד – זהו סגנון שמשלב אימוני כוח, גמישות ופלסטיקה הנותנים לגופך חיזוק, חיטוב וגזרה מושלמת. כמובן שאין קיצורי דרך, צריך לבוא להתאמן ולהשקיע ,אבל הסוד הוא שהאימונים נעשים בכיף והנאה גדולה!
כל אחת ואחת מקבלת יחס אישי, הסבר פרטני לאורך כל האימון, בדיעבד אם מסתכלים במבט מהצד, זה כמו אימון אישי לכל דבר. אבל זה לא הכל, באימונים את תרגישי חופשיה לשחרר את האנרגיה המינית שטמונה בך,סקספיל, ותרגישי איך הבטחון העצמי שלך מתמלא מאימון לאימון, ואת בעצמך תיראי את השינוי שחל בך והמחמאות לא יאחרו לבוא.



נקודות חשובות שצריך לדעת על ריקוד על עמוד

באימון ריקוד על עמוד, נדרש הרבה אנרגיה וכוח גופני, בגלל זה אנו ממליצים לבוא לאימונים שבעים, אך לא מיד אחרי ארוחה, צריך לאכול שעתיים לפני האימון.
מומלץ ש 24 שעות לפני האימון לא להשתמש בקרם ידיים, קרם גוף, או כל דבר, שהנגיעה בעמוד תעשה אותו מחליק, ולא בטחותי.
בזמן האימון יש להוריד את כל התכשיטים כיוון שהם משאירים שריטות על העמוד ויכולים לפצוע אתכם.
לבוא לאימונים בחולצה קצרה ושורט קצר מכוון שברוב התרגילים נדרש חיכוך של הגוף עם העמוד.
להגיע בזמן להתחלת האימון כדי להספיק להתחמם עם כולם, אחרת יש לבצע חימום לבד כדי לא לקבל מתיחות בשרירים או כל נזק אחר.
לא לנסות לעשות אלמנטים לבד, בלי הוראה או השגחה של המאמנת, אם משהו לא מובן, יש לבקש מהמאמנת לחזור שוב על התרגיל.
והכי חשוב שהבריאות והביטחון שלכם הם מעל הכל.



30 סיבות טובות למה כדאי לך להתחיל לרקוד על עמוד:

1.מעלה את המצב רוח שלך.
2.משפר את יכולות הלמידה שלך.
3.מפתח את הערכה העצמית שלך ואת הסקסיות הטמונה בך.
4.מפתח את יכולת החשיבה שלך.
5.עוזר לשמור על הגוף שלך בגזרה טובה.
6.משפר את הבריאות הפסיכולוגית שלך.
7.משפר את המערכת החיסונית שלך.
8.מפחית לחצים.
9.עושה אותך מאושרת.
10.עוזר למצוא חברים חדשים ואנשים בעלי אופקים משותפים.
11.משפר את מצב העור שלך.
12.משפר את השינה.
13.מוריד סיכון למחלות.
14.את נהיית יותר גמישה.
15.מחזק את השרירים.
16.מוריד חרדה.
17.משפר את הזכרון.
18.שומר על רמת כולסטרול בריא.
19.מעלה את רמת האפקטיביות שלך.
20.מפתח את החשיבה היצירתית.
21.משפר את המראה החצוני.
22.נותן בטחון עצמי.
23.מפתח את הריכוז.
24.מסדר הרגלי אכילה.
25.מעלה את יכולות הסיבולת.
26.מחזק עצמות.
27.מחזק את שריר הלב.
28.עוזר ליציבות הגב.
29.מגן מפני הצטננויות.
30.מעלה את סיבולת לב ריאה.

מאת: לנה מיסקין


צפיות 124 גולשים
Rate this post

 

Rate this post