דיאטה לספורטאים

דיאטה לספורטאיםרובנו לא שומרים על תזונה נכונה ומתעצלים לאכול נכון וטעויות נפוצות הן בחירה בכל מיני שיטות מפוקפקות ושמזיקות לבריאות שלנו כמו:
כדורי הרזיה שמטרתם היחידה היא רווח כלכלי לחברות עצמן וזכרו שבעיה שנוצרה על ידי צורת חיים חייבת להיפתר על ידי שינוי צורת החיים.




דיאטת אטקינס שנשמעת מעולה כי אפשר לאכול כמה בשר שרוצים אך זה לא הגיוני כי הדק העיקרי של גופנו הוא פחמימות ולכן ממש לא בריא.

סוגי דיאטה לספורטאים

דיאטה לפי סוג דם שאומרת שיש אנשים שצריכים לאכול מאכלים מסוימים ויש כאלה שלא צריכים חסרת בסיס לחלוטין זוהי השערה מוחלטת ועלינו לבחור את מזונותינו לפי ההיגיון לא לפי השערות.
דיאטת חלבונים שוב תעשה בעיות רבות החל מחומציות גבוהה המובילה לדלקות ועד למחלות.
דיאטת אורז בעייתית מאוד במיוחד אם זה אורז לבן.




כולם יודעים היום שיש אלפי דיאטות שונות וכל אחת מבטיחה הרזיה ואפילו חיטוב הגוף. האמת קשה לעיכול כמו הדיאטות השונות המתוארות קודם, דיאטת כסאח לעולם לא תביא לתוצאות שישראו וכל האנשים שביצעו בעבר דיאטה מהירה מאוד בזמן שהם הרעיבו את עצמם ראו שמהר מאוד הם לא יכלו להמשיך ולאכול בצורה הזאת וחזרו למשקל הקודם ואפילו למשקל גבוה יותר מלפני כך.

דיאטה לספורטאים ואורח חיים חדש

אם רוצים הרזיה מהירה או דיאטה קלה צריף לשכוח מן המושגים הללו ולזכור שכדי להשיג ירידה במשקל אתם זקוקים לאורח חיים חדש ולא בסגנון של דיאטת נקודות אלא אפילו לא לקרוא לזה דיאטה אלא חיים חדשים ובריאים.
צירך לבנות תפריט דיאטה מן הצומח ללא שומן רווי וכולסטרול ואתם יכולים למצוא מתכונים לדיאטה צמחית באינטרנט. אז זו אומנם לא תהיה דיאטה מהירה אך זה יהיה בריא ולאורך זמן אז מתכונים לדיאטה צמחיים לא חסר כך שלא צריך להיות גאונים כדי להצליח לבשל אותם ורדו מכל הרעיונות הטיפשיים של דיאטת לחם או דיאטת כרוב כי אלו דברים שאי אפשר להתמיד ומאוד לא בריאים לנו.


צפיות 2,520 גולשים
4/5 - (1 vote)



 

4/5 - (1 vote)