יתרונות השיטה פילאטיס

היתרונות השיטה פילאטיסלשיטת פילאטיס יתרונות רבים, שעומדים כבסיס לכל התרגילים: לדוגמה צריך לנשום נכון – גם פסיכולוגים ממליצים כדי לספק חמצן לגוף בכמות יותר גדולה. פילאטיס ממליץ לנשום דרך האף ולנשף דרך הפה, בקצב של התנועה. מאד חשוב לבצע את התרגילים באופן נכון.בזמן התרגילים מומלץ למתוח את הבטן וליישר את הגב.
מומלץ לבצע את התרגילים מיועדים לאזור בטן תחתונה עם בטן וגב נמתחים טוב מאד. תנועות מהירות וקצרות מתחלפות לסירוגין עם תנועות איטיות ומורכבות יותר.




מומלץ לבצע את התרגילים מיעדים לרגליים ואזור גב תחתון עם גב תחתון מתוח כמה שיותר, זה שומר על עמוד השדרה.
על בסיס זה, פילאטיס פיתח מגון תרגילים שונים לשמירת ובנית גופני, תרגילים לחיזוק עמוד השדרה וטיפול בפצעים שונים, תוכניות ספורט מתאימות לנשים בהריון, תרגילים לטיפול בארטריטיס. כדאי מאד לוותר על שעתיים של קולנוע לדוגמא ולהדגיש את הזמן לאימון פילאטיס. אולי זה לא באותה מידה מהנה אך בטוח זה יותר בריא.




ג’וזף פילאטיס  קרא לשיטה שלו CONTROLOGY  – שילוב של המילים CONTROL –שליטה ומילה היווני LOGIA – הגיון, מפני שהוא היה משוכנע בשיטה שלו המוח שולת בשרירים.אפשר למצוא באינטרנט מצגות שמסבירות איך עובדת השיטה. בשנת    2005 היו רשומים רק בארצות הברית 14000 מאמני פילאטיס ובכול העולם באותה שנה, 11 מיליון מתאמנים. שיטת אימון פילאטיס עוזר לגוף להיות יותר גמיש וגם להתחזק, להיות יותר יציב ולשפר קואורדינציה ברגליים, בטן תחתונה, ידיים וגב.


צפיות 486 גולשים
דרגו את הפוסט