אימון אופני כושר

אימון אופני כושראימון אופני כושר הם גאדג’ט מעולה לפיתוח שרירי הגוף והבריאות. אופני כושר הם תרגילי כושר ששרדו את מבחן הזמן. במהלך השנים, הומצאו המון המון מכשירי כושר, אבל אופני כושר עדיין טובים לאימון יותר מכולן.
על מנת לשמור על הכושר הכללי, יש לחזק את כושר הלב וכמובן לשמר את מבנה השרירים והגמישות בתרגילי האופניים שלך, הדברים שהוזכרו הם מרכיבים מרכזיים והכרחיים.

סכנות באימון אופני כושר

במיוחד בעת החורף, שאי אפשר לצאת החוצה, אתה יכול להתאמן באופניים בלי דאגה. עבור חלק מהמתאמנים, אימון הכושר יכול להיות מסוכן, ויוכל להעלות את לחץ הדם שלהם ב50% חשוב לוודאות עם רופא המשפחה לפני התחלת האימון. בזמן האימון, יש להאריך אותו לפחות ל15 דק’. חשוב לוודאות שקצב דפיקות הלב שלך יהיה סדיר 220 פחות גילך הנוכחי. כושר אופניים הוא הפעילות האידיאלית לאימוני הכושר. ניתן לשנות את רמת הקושי באופניים שלך, בהתאם ליכולת שלך.




כמובן, שחוץ מאופני כושר, אתה יכול לעשות המון פעילויות גופניות אחרות וזולות יותר כגון ריצה, נסיעה באופניים, הליכה, והרמת משקולות. כמובן שחשוב לא לחזור על אותו תרגיל שוב ושוב, חשוב לגוון במהלך האימון. שעמום רק יפריע לך במהלך האימון, ויסכל את התוכניות.ולא רק לדווש משם בקצב אפילו חצי שעה, מנסה לערבב את הקצב של האימון שלך תרגיל האופניים כדי לעשות את זה יותר מאתגר ומעניין.

תוכינות אימון אופני כושר

נסו וריאציה זו קצב דיווש: 3 דקות דיווש קליל 2 דקות דיווש בינוני 1 דקה מהיר 2 דקות בינוני 1 דקה מהיר 1 דקה בינוני 30 שניות מהיר 1 דקה בינוני 30 שניות מהיר 2 דקות בינוני 1 דקה מהיר 2 דקות בינוני 3 דקות איטי אימון בבית זה לא דבר משעמם. לחיזוק מסת השריר בידיים, אפשר גם להרים משקולות.




הרמת משקולות זה דבר פשוט, אפילו אם תרים רק פעם בשבוע, תוכל להתחזק. אל תחשוב שתרגילי אופניים אינם מחזקים את גופך. אופני כושר מחזקים את כל פלג הגוף התחתון. אם יש לך מכונה שבנוסף לאופניים נמצאת בה מכונה נוספת לחתירה עם הידיים זה יהיה מעולה. אך עם הכל, אתה עדיין צריך לנהוג בהרמת משקולות קבועה. מתיחות חשוב לציין, שלפני כל עבודת הכושר הרבה שתעשה, צריך לעשות מתיחות. מתיחות זה מתיחת שרירים, יש המון תרגילי מתיחות, ניתן לעיין על זה באינטרנט. אם לא תעשה מתיחות לפני כל עבודת הכושר, יתכן ויתפסו לך השרירים.


צפיות 699 גולשים