5 דרכים להעלאת המוטיבציה באימוני כושר

5 דרכים להעלאת המוטיבציה באימוני כושרמוטיבציה היא מילה מאוד חשובה בכל תחום אבל כאשר מדברים על כושר גופני יש לי מילה זאת השפעה מיוחדת שיכולה לתרום להצלחת העבודה. אומרים שהדרך היחידה להצליח ולהגיע לתוצאות מפעילות גופנית ודיאטה היא לשמור על עקביות.
יש לעבוד עם תוכנית אימונים ולהיצמד אליה כדי שנוכל לראות התקדמות ולהשיג את יעדי הכושר והירידה במשקל. לעיתים, תוכנית האימון שלנו יכולה לשעמם, רמת האנרגיה באימון יורדת וקשה לבצע אימון אפקטיבי. לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם לשמור על מוטיבציה להמשך אימוני הכושר.



1. תוכנית אימונים מבוקרת

לצאת ולהתאמן בזמנכם הפנוי זה נהדר אך חשוב לעשות זאת באופן מאורגן. הדרך הטובה ביותר להגיע לתוצאות מהירות הינה תוכנית אימון משולבת של 3-5 אימונים שבועיים כאשר בכל אימון יש להתמקד בקבוצת שרירים אחרת.

2. אל תתישו את עצמכם

למתאמנים רבים יש נטייה להגזים באימונים ובכך גורמים לעייפות ושחיקה מהירה שבסופו של דבר תביא לפרישה מפעילות גופנית או אפילו לפציעה שבוודאי תפגע בהשגת מטרתכם. לכן, בתחילת הדרך חשוב להבין שהתהליך ייקח זמן ולכן דרוש סבלנות. המטרה:להגיע לתוצאות שעליהן תוכלו לשמור לאורך זמן.



3. אימונים עם מאמן כושר אישי

אימון עם מאמן כושר שידריך אתכם במהלך האימון ויעודד אתכם לעבודה נכונה ומבוקרת של התרגילים. האימון הופך למהנה ממריץ ומדרבן. בשנים אחרונות יותר ויותר אנשים שרוצים לשפר את כושר הגופני שלהם מבינים זאת ומחפשים מדריך כושא אישי.

4. התאמה של שעות האימונים

להתאים את האימונים לשעות בהם אתם הכי אנרגטיים אם אינכם מסוג האנשים שמתעוררים בבוקר עם מלא אנרגיה, הסיכוי שתצליחו להתמיד באימוני בוקר הם די קלושים וחבל על המאמץ. מצאו את הזמן הנכון עבורכם לאימון והשתדלו לעמוד בו.

5. פנקו את עצמכם כן…

גם זה מותר. בסוף כל שבוע פרגנו לעצמכם על העבודה שהשקעתם באימונים עם איזה מסאז’ טוב או עם איזו ארוחה טובה. מטרת הפיצוי הינה לבסס הרגלים נכונים ולשמור אתכם בדרך הנכונה. הרי חשוב להנות ולצפות לאימונים, לא?

פורסם ע”י: מריה קוגן


צפיות 180 גולשים
3 (60%) 1 vote