עושים כושר

מכשירי EMS

מכשירי EMSהמכשיר EF-1280 – אימון אישי מקצועי

המכשיר מסדרה EF-1280M משמש בעיקר למטרות שיקום לאחר פציעות ותיקון יציבת גוף ירודה הנגרמות כתוצאה מסביבת עבודה. הוא משמש גם ככלי מונע לחיזוק שריריי השלד ועמוד השדרה או לטיפול המצבים פתולוגיים קיימים. בתוך הגדרות אלו, רצינו לייסד יחידה ניידת בה ניתן להשתמש לטיפול בשני אנשים בו זמנית במרחב קטן (מקסימום 10 מ”ר), אפילו במקום העבודה, למשך כ- 15 דקות פעם או פעמיים בשבוע, בשילוב עם תרגילי שיפור יציבה המבוצעים על ידי פיזיותרפיסטים.
השפעות הטיפול מופיעות כבר לאחר מספר אימונים; לאחר 8-10 אימונים המתח ויכולת התמיכה של שרירי עמוד השדרה והשרירים האחוריים משתפרים באופן משמעותי, וכך מפחיתים את העומס על החוליות והדיסקים בעמוד השדרה.




אפוד טכני, שעוצב במיוחד עבור יישום זה, מאפשר את מיקומן של האלקטרודות באופן ממוקד, והודות לפתרונות חדשניים, הטיפולים כמעט ולא גורמים אי-נוחות ולוקחים זמן מועט.
בנוסף לטיפול, ניתן גם ליישם בסביבת עבודה את אימון EMS שנוסה ונבדק, מה שמאפשר לעובדים החווים עומס מנטלי להחליף צורות אימון מסורתיות גוזלות זמן , הלוקחות מספר שעות וכרוכות בנסיעה והחלפת בגדים, באימונים של 20 דקות, שיכולים להיכנס אפילו להפסקות שלהם ולהתבצע פעמיים בשבוע. יש מספר הולך וגדל של חוקים ותקנות המסדירים ומספקים הזדמנויות לפיתוח ושימוש במתקנים משפרי בריאות ובשירותי שימור בריאות במקום העבודה.

 

מכשיר EF-680 קרדיו – חידוש באימון אירובי

כשיר ה- EF-680 מציע חלופה עבור הסלונים ויחידות השירות, היקף השירותים שרוצים להרחיב את המוצר / השירות שלהם מגוון, מה שמאפשר לצי הנוכחי, המשך פיתוח ודורש נוכחות מינימאלית של מאמן אישי. השירות מעוצב להאיץ וליעל תרגילים אירוביים מסורתיים המתבצעים על מכונות. הנוכחות של המאמן האישי מכסה רק את משימות ההלבשה ותכנון האימון. היתרון בשירות חדש הוא פתיחת ערוץ שיווק חדש, הפונה אל קהל יעד חדש.




יש דגש על פיתוח תכניות אימון מתאימות, וכמו שאר המכשירים, גם מכונת ה- EF-680 עוצבה לאחר מחקר ארוך ותכניות פיתוח המספקות לכולם הזדמנות לשימוש אפקטיבי. בזמן תהליך התכנון של ציוד היקפי שונה, פותחה סדרת ביגוד טכני אשר באמצעותה אפשר לשלב שימוש במכשיר ems במכשירי סיבולת לב-ריאה סטנדרטיים כגון אליפטיקל או סטפר . סוג זה של תרגילים אירוביים הוא מאד פופולרי בשל הזמן הקצר והיעילות של האימון.

תכונות ויתרונות של EF-680

 • גירוי שריר חשמלי יחד עם אימון אירובי לעיצוב הגוף התחתון
 • אימון EMS משולב עם מכונת צעידה או מכשיר אליפסה.
 • תכניות 6 ערוצים, שפותחו במיוחד עבור תרגילים אירוביים (אירובי, עלייה, אינטרוול, רגיעה וכולי) ו-
 • גירוי של 6 קבוצות שרירים ראשיות ב- 12 נקודות
 • אלקטרודות מיוחדות בתוך המכנסיים, המעבירות אימפולסים חשמליים
 • הזזת קבוצות השרירים בנפרד על ידי זוגות האלקטרודות בהתאמה (שוק, מיתר הברך, שריר ארבע ראשי, ישבן, מותניים ובטן)
 • עבודה יעילה יותר של השרירים העמוקים
 • מיצוק העור, סטימולציה של מחזור הלימפה על ידי אימפולסים חשמליים בזמן האימון האירובי.
 • מכנסיים מיוחדים בעלי מותן גבוהה עד החזה לאימון הגוף התחתון
 • בגדי אימון העשויים חומר אנטי בקטריאלי המבטיח היגיינה הולמת ושומר על האלקטרודות במקומן
 • זמן האימון מתקצר לכדי שליש, יותר יעילות
 • נוכחות מינימלית של מאמן אישי
 • נוסף לטיפול של הגוף על מנת להעלות את היעילות שלו
 • מעלה את שיעור השימוש במכון הכושר
 • ניתן לשימוש בבית או במכון כושר

מכשיר 2080 פיטנס

הודות לחדשנות מכשיר ההיי-טק החדש EF-2080 מספק הזדמנויות חדשות עבור עסקים ועבור אנשים הרוצים להתאמן. הפתרונות החדשניים הייחודיים מאפשרים לאמן 2 אנשים בו זמנית, ובכך לספק חלופה לאלו המעדיפים להתאמן בזוגות. מכונת ה- EF-2080 פותחה על ידי מהנדסים מומחים ולפיכך היא בטוחה ואסתטית וניתנת לשימוש בקלות.




איכות גבוהה מאוד חשובה לנו, ולכן המכשיר עשוי מפנל זכוכית מחוסמת באופן ייחודי והפנל הקדמי מאפשר להדגיש ולהמחיש באופן ברור על מסך ה- LED את קבוצות שרירים בהם משתמשים במהלך האימון בכל רגע נתון. המעטפת של המכשיר עשויה מפלדת אל חלד חסינה ובכך מעלה את הייחוד שלה.

תועלות נוספות ופתרונות חדשניים של EF-2080

מודדי Pot רב תכליתיים
בשני צדי מכונת EF-2080, ניתן למצוא 12 מקדדים סיבוביים איכותיים, המאפשרים לתפעל ערוצים ופונקציות מסוימות על ידי סיבובם ולחיצה עליהם.

מצב בודד (אימון של יחיד) וגם מצב זוגי (אימון בזוגות)
ישנם שני מצבי תפעול בסיסיים למכונת זאת, מצב בודד ומצב זוגי. מכונת ה- EF-2080 במצב בודד מתאימה לאימון של 10 קבוצות שרירים נפרדות באמצעות 10 ערוצים. במצב זוגי, אימון בזוגות אפשרי בו זמנית באמצעות 2X6 ערוצים נפרדים.

מצב בודדמצב בודד
מאפשר את ההגדרות המתוחכמות ביותר של אימון בגירוי שרירים אלקטרוני. מצב זה מתאים כדי להתאים אישית את ההגדרות של מכשיר EF-2080 לאדם אחד ולאמן 10 קבוצות שרירים (גב עמוק, ישבן, פיתול רגל והארכה, שוק, בטן, חזה, גב רחב, שרירי דו-ראשי, שריר תלת ראשי) באמצעות 10 ערוצי פלט.

מצב זוגימצב זוגי
שני אנשים יכולים לקבל אימון מיושר קו בו זמנית בתמיכת המכשיר. במצב הזוגי, זה אפשרי להתאים אישית את ההגדרות ל 6 קבוצות שרירים (שריר דו-ראשי/תלת ראשי, גב, חזה, ישבן, שריר הארבע ראשי, שרירי מיתר הברך) עבור הצרכים הספציפיים של כל אדם בנפרד.

 


צפיות 2,833 גולשים
Rate this post


Rate this post
Exit mobile version