עושים כושר

היתרונות של שיטת אימון EMS

היתרונות של שיטת אימון EMSשיטת אימון EMS מציבה דגש רב על שיפורים ספציפיים לספורט שיאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של הטכנולוגיה EMS לאימון עם ביצועים גבוהים ויעילות גבוהה. התפתחויות אלה כוללות התאמה אישית לקבוצות שריר תוך מתן חופש תנועה רחב יותר בביצוע תרגילים. באותה מידת חשיבות, ניתן להרכיב תוכניות אימון אישיות המפותחות על ידי חקר ממוקד ונרחב כדי לאפשר את השימוש הבטוח בשיטה זאת.

התאמת תוכנת אימון EMS

שיטת אימון EMS מאפשרת להתאים את תוכניות האימון במיוחד לספורט תחרתי כאשר האלקטרודות שפותחו עבור ספורט מסוים יכולות לייצר תבניות תנועה מתוכנתות מראש ומתוזמנות. זה יכול להיות חשוב במיוחד במקרה של תנועה לאורך מסלול קבוע (ארגומטר, מכשיר ספינינג או אימון אליפטי) אשר בדרך כלל תורמת לשיפור ביצועים ממוקד ושיעור ניצול טוב יותר של חוזק השריר.




האימון בשיטת EMS למעשה מהווה מודל לתהליך התנועה כאשר כל קבוצת שריר מקבלת זרם חיצוני בסדר הפעולה שלהן. זה יכול להוביל לתבנית מוטמעת המעלה את כמות וחוזק סיבי השריר הפועלים במהלך התנועה.

יתרונות שטת אימון EMS

יתרון גדול נוסף של אימון EMS הוא זמן החימום המקוצר, הודות לפעולה המיידית של מספר רב יותר של סיבי שריר במהלך אימון EMS, מה שמותיר יותר אנרגיה לאירוע עצמו. עם זאת, יש לזכור כי חימום המפרקים עדיין חשוב וכי הם יכולים להיות חשופים ללחצים גדולים יותר בשל חוזק שריר גדול יותר.




לצד שיפור ביצועים, יש דגש מיוחד על שיקום לאחר פציעות ספורט, כאשר חוזק וסיבולת שריריים יכולים להשתמר ולהשתפר עם שיטת אימון שמקלה על המפרקים. בטיפולים אלה ניתן לשלב שינויים בעזרת אנשי מקצוע בתחום EMS ובמקום טיפולי גירוי-חשמלי שמוצעים כיום, מכיוון שהמעורבות של הגוף כולו והפעולה של קבוצות שריר ראשיות במהלך טיפול ממוקד יחזקו את מערכת הדם ובכך את אספקת הדם למקום הפציעה, מה שיקדם החלמה. בנוסף לשיקום, מניעה יכולה לשחק גם תפקיד חשוב, כאשר הפעלה ממוקדת של שרירי השלד, שקשה להפעילם, יכולה להוות דרך יעילה לשפר את היציבה הגופנית, הסיבולת והתיאום – הכרחי לכל ספורט.


צפיות 2,407 גולשים
Rate this post


Rate this post
Exit mobile version