עושים כושר

E-Fit ישראל – שיטת אימון EMS

E-Fit ישראל - שיטת אימון EMSבחברת E-Fit ישראל משתמשים בשיטת אימון EMS שהפכה להיות מאוד פופולארית בשנים אחרונות. תכניות האימון הקיימות לפיטנס מיועדות לעיצוב וחיטוב, המסת צלוליטיס, בניית מסת שריר, אימון שרירי ליבה ואימון להעברת סיבולת לב-ריאה, המתמקד בבטן תחתונה, גב תחתון, ישבן וירכיים.
בשיטת אימון EMS בן 20 דקות עם מכשיר ה-2080 שווה ערך לאימון בן 3 שעות בחדר כושר, אימון בן 20 דקות עם המכשיר האליפטי בשילוב אימון EMS עם מכשיר ה-680 שווה ערך לשעת ריצה על הליכון.
E-FIT ישראל היא החברה היחידה בישראל המחזיקה במכשיר מדגם 680 המשלב פעילות אנאירוביות לפעילות אירובית. משמע שגם במהלך אימון אליפטי – אימון אירובי, המכשיר ממשיך לעבוד על שרירי הגוף עצמם. כך ש-20 דקות אימון אירובי על גבי אליפטי, עם טכנולוגיית EMS שוות לשעת ריצה על הליכון בתוספת של הפעילות הפיטנסית של שרירי הירכיים, הישבן, והבטן.
E-FIT ישראל מעניקה חוויית שירות כוללת ללקוח, החל מהקבלה והקליטה, וההכנה לאימון, ועד לאחר האימון בו אפשר להתמתח על מיטה מתהפכת ולקנח במנת חלבון בשייקר להשלמת תהליך האימון.
E-FIT ישראל מציעה שירות ייחודי המאפשר ביצוע אימון בבית או במשרד הלקוח. המאמנים הפרטיים שלנו מגיעים עם הציוד הדרוש ועורכים אימונים אישיים לפי הזמנה. כך יכול הלקוח לנצל את הזמן שלו בצורה היעילה ביותר ולהספיק להתאמן בין פגישות עבודה או בין עיסוקיו בבית.




אתר אינטרנט: www.e-fit.co.il
טלפון: 077-2025444
מייל:info@e-fit.co.il
אזורי פעילות: נתניה
כתובת ראשית: רח’ יד חרוצים 19 “בית גודר” אזוה”ת פולג, נתניה.

מצאתם שגיאה? הנכם בעלי העסק זה ורוצים לעדכן אותו? לחצו כאן!







צפיות 2,449 גולשים
5/5 - (1 vote)

מאמני כושר אישיים נוספים


5/5 - (1 vote)
Exit mobile version