עושים כושר

פעילות גופנית בעבודה

פעילות גופנית בעבודההרוב המוחלט של העבודה היומיומית שלנו נעשה על מחשב. הישיבה וההקלדה הפכו לעיקר התנועה היומיומית, והגוף מוצא את עצמו מונח רוב היום בבטלה, כאשר הראש והאצבעות עובדים.
הטרנד העולמי של הבריאות והכושר הגיע כמענה לצורך אמיתי, ומסיבה זו הפך מאוושה קטנה לגל עצום הכובש את המשרדים הגדולים והקטנים כאחד, ומעלה את איכות החיים של העובדים, תוך השפעה ישירה על יעילותם ונכונותם לעבוד במרץ וביעילות גבוהה יותר, עם השראה, שמחה בעבודה, ותוצאות טובות יותר.




היתרונות שבפעילות גופנית יומיומית, אפילו, או יש לומר בעיקר במקום העבודה, לא מסתיימים בעליה במוטיבציה וביכולות העובדים, וממשיכים בבריאות ההולכת וגדלה של כלל העובדים בממוצע, מה שמוריד את ימי המחלה ומאפשר עבודה רציפה ללא קיטועים מיותרים.

המעסיק הנבון – דואג לרווחת עובדיו

כשהעובדים שלך מרוצים ובריאים, העסק ישגשג ויפרח, ואין דרך פשוטה, זמינה ויעילה יותר להעלות את המורל ואת הריכוז מאשר הכושר הגופני.
כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סדנאות וחוגים סביב עולם הבריאות והכושר, וכולם בהתאמה לעובדים במפעלים ומשרדים כאחד. המדריכים המוסמכים מגיעים למקום העבודה, ומעבירים סדנא או שיעור של פעילות גופנית מותאמת לגיל, לסביבה ולמטרות של העובדים והמעסיק כאחד.




דוגמא פופולארית במיוחד, למעסיקים ולעובדים גם יחד, היא היוגה. קורסי יוגה שונים ומגוונים מעלים את רמות הריכוז ויכולות החשיבה היצירתית והאסטרטגית, ומאפשרים לעובדים להוציא את המיטב בעבודה.
הזמנת חוגי יוגה לעובדים שלך היא הזמנה של העובדים שלך להירגע, להתמתח, לפרוק מתחים מיותרים, לחזק את הגוף אך להרפות תוך כדי, ובעצם למנף את יתרונות השיטה ההודית לצורך הגברת יעילות העובדים, ועידוד שמחת החיים בתוכם, מהלך אידיאלי ובחירה מיוחדת ויעילה.

פעילות גופנית בעסק שלך – מהדהד הרבה אחרי יום העבודה

קודם לכן מנינו חלק מהיתרונות החשובים שבפעילות הגופנית במקום העבודה. רשימה חלקית זו ניתנת להרחבה כאשר מבינים עד כמה פעילות זו מהדהדת לתוך חייהם של העובדים שלכם, ומשפיעה גם שעות אחרי סיום יום העבודה.
עובדים רבים מוצאים את עצמם כמהים לפעילות גופנית, אך שעות העבודה הרבות, במקביל לצורך בטיפול בחיי היומיום, מקניות ובישולים, דרך הילדים, וכלה בכל אותם דברים הדורשים את תשומת ליבנו ואת הזמן שלנו, לא מאפשרים להם לבצע את הפעילות הגופנית החשובה לבריאות שלהם ולמורל שלהם.
יצירת העוגן הייחודי הזה בו העובדים שלך מקבלים מנה של פעילות גופנית במשך יום העבודה נותן לעובדים שלך את השקט הנפשי הנשען על הידיעה כי הם מטפחים את הגוף שלהם ואת הבריאות שלהם, והופך את מקום העבודה שלהם להרבה יותר ממקור פרנסה ומרחב להתפתחות מקצועית ועניין.




עובדים מרוצים ובריאים ידברו על כך, והעסק שלך יקבל נקודות זכות לא רק על סמך המוצר או השירות שאתה מספק, אלא גם על בסיס מרחב ההתפתחות הגופנית שאתה מאפשר לעובדים שלך, ויבנה את שם העסק בצורה ייחודית.


צפיות 2,207 גולשים
5/5 - (1 vote)


5/5 - (1 vote)
Exit mobile version