עושים כושר

הקשר בין יוגה והעוצמה הפנימית

הקשר בין יוגה והעוצמה הפנימיתייחודה של היוגה היא בכך שהאימון עוזר לנו להרגיש יותר טוב עם מה שכבר יש לנו, ולהרגיש יותר חזקים נפשית להתמודד עם מה שאנחנו פחות אוהבים בעצמנו. מכאן הדרך להרגיש טוב יותר גם מבחוץ, קצרה יותר. זה מאד פשוט – כשאת שקטה יותר, כשאת מרגישה שהחוסן הנפשי שלך מתגבר ואת מרגישה חזקה יותר להתמודד עם מה שאת פחות אוהבת בעצמך – רואים את זה. התמדה באימון יוגה פשוט עוזרת למתרגלת להרגיש טוב יותר עם מה שכבר יש לה!

נערות שמתאמנות יוגה והדימוי העצמי במראה החיצוני

אפשר להיווכח בכך בצורה מובהקת יותר אצל נערות בגילאים שבהם הדימוי העצמי והמראה החיצוני תופסים מקום מאד מרכזי ביומיום, אך גם בנשים בוגרות יותר.




בני נוער נאלצים להתמודד עם לחצים חברתיים, שינויים פיזיולוגיים וקשיים לימודיים בבית הספר. חלקם סובלים מבעיות קשב וריכוז, בטחון עצמי נמוך ודימוי גוף בעייתי. בכוחו של אימון היוגה האישי לעזור לרבים להנות מריכוז משופר ביומיום, ולהתמודד נכון יותר עם הקשיים האופייניים
לגילם.
לעיתים קרובות גם מתעורר בעקבות תרגול יוגה רצון אמיתי של הגוף להיות ניזון בצורה בריאה יותר. אין צורך לציין עד כמה השפעתה של תזונה בריאה משמעותית לתחושות הפנימיות שלנו, וכן למראה החיצוני שלנו. בכוחו של התרגול הזה לחלחל אל מקומות פנימיים מאד ולעורר שם שינויים עמוקים.

יוגה מפתחת עוצמה פנימית מיוחדת

העצמה פנימית אל תטעי לחשוב שנשים יפות וחתיכות מרגישות טוב עם עצמן בגלל המראה החיצוני שלהן בלבד.
ההוכחה לכך טמונה בזה שרבות מהן לא מרגישות כך כלל.




לכל אישה, יפה וחתיכה ככל שתהיה, יש משהו שהיא היתה שמחה לשנות בגופה. מאחר ויש דברים שבכוחנו לשנות וישנם כאלה שלא, אני שמחה לגלות במתרגלות מתמידות את העוצמה הפנימית שמאפשרת להן להרגיש יותר טוב עם מה שיש להן.
קשה להבטיח שבאמצעות יוגה ניתן להוריד קילוגרמים רבים או לצמצם היקפים כדי להצליח להיכנס לג’ינס מכיתה ט’.
אבל אפשר לומר אפילו למתרגלות יוגה ותיקות, שרוב הסיכויים שתרגישו יפה יותר עם מה שכבר יש לך.


צפיות 1,643 גולשים
Rate this post


Rate this post
Exit mobile version