עושים כושר

יוגה ליופי של חיים

יוגה ליופי של חייםכאשר מקפידים לתרגל יוגה מרגישים יותר יפים, מבפנים ומבחוץ. כל פעילות גופנית גורמת לנו להרגיש טוב יותר עם עצמנו, ובעיקר במקרים שבהם היא גם באמת משנה בגוף שלנו דברים שלא אהבנו. בדרך כלל זה עובד כמו שעון שוויצרי. כשאנחנו מצליחות להשיל קילוגרמים מיותרים, להתחזק ולהראות חטובות יותר, אנחנו מרגישות יפות יותר מבחוץ.




לא נדיר לשמוע מנשים שמתרגלות יוגה, בשונה מפעילויות גופניות אחרות, שלמרות שדבר לא השתנה במראה החיצוני שלהן הן התחילו לקבל מחמאות על כך שמשהו חיצוני השתנה בהן ושהן זורחות יותר. בכוחה של היוגה לעזור לנו להרגיש יותר יפות, גם כשזה לא בהכרח קשור לשינויים חיצוניים שנעבור או לא נעבור.

סיבות חשובות על יעילות תרגילי יוגה

יש לזה מספר סיבות, חלקן פיזיות כמו בכל פעילות גופנית אחרת, אבל בעיקר סיבות נפשיות.
את הסיבות הפיזיות ניתן בקלות לייחס לכך שיוגה פשוט מחזקת ומגמישה את הגוף, את השלד ומערכת השרירים. לכך שהתרגול “מסיר את האבק והחלודה” מהמפרקים ומהחסימות האנרגטיות שאנחנו צוברים בשגרת היומיום, מחדש את זרימת הדם בגוף ומפיח בו חיות מחודשת שנראית אפילו על עור הפנים.




כשהגוף שלנו חזק יותר וגמיש יותר, אנחנו מרגישים טוב יותר. הוסיפי לכך את התחושה שאת חולה פחות, עייפה פחות ואת הידיעה שהמערכת החיסונית שלך הולכת ומתחזקת, ותקבלי תוספת משמעותית לתחושת ההעצמה והדימוי העצמי. זה עד כדי כך פשוט.

אימון יוגה לאורך זמן והבריאות שלנו

כולנו אוהבים להרגיש בריאים, את כולנו מחלישה נפשית כל תחושה של חולי.
להרגיש שאני עושה משהו עבור הבריאות הפיזית שלי תמיד יגרום לי להרגיש טוב יותר. זה כמעט אוטומטי. אבל מעניינת יותר ההשפעה הנפשית שיש לתרגול היוגה על הדימוי העצמי החיצוני שלנו. השינוי הוא הרבה יותר עמוק ופנימי.
אימון יוגה לאורך זמן ובהתמדה בונה כלים מעצימים בנפש, שמקרינים ומשפרים את התחושה הפנימית שלנו. השינויים האיטיים שנובעים מהקפדה על אימון כזה, מפתיעים למדי.


צפיות 1,592 גולשים
Rate this post


Rate this post
Exit mobile version