עושים כושר

מאמן כושר אישי להרזיה

מאמן כושר אישי להרזיההיום יותר מתמיד נהוג להשתמש בשירותיו של מאמן אישי להרזיה כאמצעי עזר להתמדה, חיזוק ומקור ידע לשאלות שצצות עם הזמן. במאמר הבא אני רוצה לרכז עבורך את כל אותם עקרונות שצריך להיות אצל המאמן אישי להרזיה שתבחר ללכת איתו. אלו שאלות שחובה לשאול לפני התחייבות לתהליך מסוים. אם תחפש מאמן אישי להרזיה או מאמן כושר פרטי תגלה, לעיתים, שוק שהוא מעט פרוץ ולכן אני ננסה לעשות סדר בדברים. הינה כמה שאלות שחייבים לשאול לפני שמתחילים להתאמן עם

1. האם המאמן האישי להרזייה הוסמך על ידי הגורמים המוסמכים לכך?

לעיתים לא נעים לנו לשאול בפגישה הראשונה האם אפשר לראות תעודות אבל אתם תתפלאו לשמוע כמה אנשים עובדים בתור מאמנים אישיים להרזיה מבלי שהוסמכו לכך.




מדובר באדם שהולך ללוות אתכם בתקופה מאוד משמעותית בחיים שלך וכמובן בתקופה מאוד רגישה ולכן צריך שיהיה לאותו אדם את הכלים וההסמכה המתאימה בכדי שתבטיחו לעצמכם את הליווי הטוב ביותר.

2. מאמן אישי להרזייה – מה אני מקבל?

אל תלכו שבי אחרי הבטחות ואחרי “יהיה בסדר, למיניהם. כשחיפשתי לעצמי מאמן אישי להרזייה ספרו לי סיפורים על לומדים תוך כדי תנועה, אצלנו אין סילבוסים וכדומה. אני מבטיח לכם שאלו חאפרים שרוצים לעשות עליכם קופה.
כל מאמן שמכבד את עצמו מחזיק חוברות עבודה וחומרי עזר שנכתבו על בסיס נסיונו עם לקוחות אחרים. ככל הנראה שאם אין לו חומרים אז זו נורת אזהרה מבחינתכם

.3. מה התקציב שלי?

לרדת במשקל או להיות אדם רזה יכולים להיות עסק יקר אם לא מתכננים נכון את צעדינו. ראשית בררו עם עצמכם או עם בן / בת הזוג שלכם כמה כסף יש לכם להשקיע לטובת מאמן אישי להרזייה. השאלה הראשונה שצריכה להשאל היא מה אני רוצה להשיג?




ברגע שתחליטו מה אתם רוצים להשיג ובהתאם לכך תוכלו לדעת אילו כלים או שירותים תצטרכו לרכוש בדרך לשם.
אם היעד הסופי שלכם הוא להרגיש טוב יותר עם עצמכם אזי טיפול פסיכולוגי או עבודה אחרת על הנפש שתהיה טובה יותר מאימון אישי בקיקבוקסינג. (יש לומר ולציין כי העניין הזה אינדיבידואלי מאוד ושונה מאדם לאדם). השאלה השלישית שצריכה להשאל היא: האם אותו מאמן אישי להרזיה או שירות יעזרו לי בצורה הטובה ביותר להשיג את מטרתי.


צפיות 2,417 גולשים
5/5 - (1 vote)


5/5 - (1 vote)
Exit mobile version