עושים כושר

מיוגהג’ים – מרכז כושר גוף ונפש בכפר סבא

מיוגהג'ים - מרכז כושר גוף ונפש בכפר סבאמיוגה מול הפארק הוא מרכז ענקי המתפרש על שטח של כ 1000 מ”ר ובו סדנאות, מרכז טיפולים ומרכז הכשרות מקצועי. את מיוגה הקימו בני הזוג דוד ומירי עיני לאחר היכרות עם שיטת היוגה. השיטה עזרה לבני הזוג כאשר ניסו לשלב בין אורח החיים המודרני והתובעני לבין שלוות נפש והובילה אותם לתוך תהליך של שינוי גדול, שמתוכו עלה הרעיון לפתוח מרכז יוגה ולהנחיל את השיטה לאנשים נוספים המחפשים שלווה בעידון אינטנסיבי שכזה.




מגוון השיעורים במרכז גדול מאד ומלבד שיטות יוגה שונות ורבות ישנם גם שיעורי טאי צ’י, פלדנקרייז, פילאטיס, ריקודי בטן ועיצוב וחיזוק הגוף. על מנת להכיר את השיעורים ואת השיטות השונות מציעים במיוגה גישה מעניינת להתחיל בה: היכרות בת שבועיים עם השיעורים השונים במחיר נמוך. במהלך שבועיים אלו אתם יכולים להכיר ולהתנסות בשיעורים השונים ולהכיר את גישות היוגה השונות עד שתמצאו את זו העדיפה עליכם.
מרכז הטיפולים של מיוגה מציע טיפולים משלימים כמו רייקי, רפלקסולוגיה, שיאצו ועיסויים. במיוגה מציעים גם סדנאות ושיעורים מעניינים שיסופו לידע שלכם, לתרגול שלכם ולהנאה.
במרכז ההכשרות יכולים למצוא אנשי המקצוע סדנאות וקורסים להעמקת הידע והתרגול. קורס למעוניינים להיות מדריכי פילאטיס, מדריכי יוגה ועוד.




אתר אינטרנט: www.myogagym.co.il
טלפון: 09-7682000
מייל: 09-7682000

כתובת: info@myoga.co.il

מצאתם שגיאה? הנכם בעלי העסק זה ורוצים לעדכן אותו? לחצו כאן!



צפיות 3,063 גולשים
Rate this post

Rate this post
Exit mobile version