עושים כושר

להתאמן בכיף – 5 רעיונות לעשות ספורט

להתאמן בכיף - 5 רעיונות לעשות ספורטקשה לכם להתאמן? רוצים להתאמן ולא יודעים איך להתחיל? כל הסוד הוא למצוא את הדרך הטובה ביותר להתאמן בכיף. הינה בהמשך חמישה רעיונות מקוריים כדי שתתחיל להתאמן, ותתמיד בכייף לאורך זמן ובקלות

1. להתאמן עם מאמן כושר אישי בביתך!

הדרך הבדוקה והטובה ביותר! הכי קל וכייף להתקשר, לקבוע עם מאמן כושר אישי שיגיע עד אליך הביתה עם כל הציוד הנדרש. הרי אתה יודע שאתה לא תלך – לא לחוג ולא לחדר כושר ולא תעשה הליכות לבד בפארק בקיצור לא תעשה כלום אלא רק עם מישהו שיגיע עד אליך הביתה ויתמוך בך וידריך אותך לאורך כל תהליך האימונים.

2.לעלות את הנושא על סדר היום!

דיבורים, גבירותי ורבותיי – דיבורים! שוחח עם חברים, משפחה ובעבודה על הנושא של אימונים. שאל אותם האם הם מתאמנים? במה הם מתאמנים? כמה זמן הם מתאמנים? למה הם מתאמנים?




איך הם התחילו להתאמן? האם הם מכירים מאמן כושר אישי טוב? כמה זמן הם רוצים להתחיל להתאמן? טוב אני חושב שהבנת את הכוונה…

3.לבחור תחום ספורט מהנה!

לרגש יש תפקיד מכריע בהחלטה שלך להתחיל ובמיוחד להתמיד באימונים. אתה יכול להקיא מחדר כושר ומסתם תרגילי כושר, אתה צריך לשחק (כדור רגל, כדור סל, טנים…) לרקוד(היפ-הופ, בלט, ריקודי בטן…) ללמוד אמנות לחימה (קפואירה, איגרוף אילנדי, קרטה…). חייב להיות עיניין והנאה באימונים!

4.להתאמן אצל מאמן כריזמטי!

כבר מתקופת הבית ספר, אהבתי או שנאתי מקצוע על פי המורה. המורה טוב – אני אוהב את המקצוע. המורה לא טוב – לא אוהב את המקצוע.




כך גם בדיוק באימוני כושר!מאמן כושר אישי טוב – תאהב להתאמן, מאמן כושר אישי לא טוב לא תאהב להתאמן. מאמן כושר אישי טוב הוא מאמן בעל אישיות מיוחדת ומעניינת, מאמן שונה ומפתיע, מאמן שמביא אותך לתוצאות מעבר למצופה.

5. להתחיל היום ולא מחר!

בלי לחשוב יותר מדי, המחשבה תוקעת את העשייה. פשוט התקשר עכשיו לחבר, חוג, מאמן כושר אישי וקבע להתאמן. כן כן אל תמשיך לקרוא – פשוט תעזוב את המילים האלה, קח את הנייד וקבע פגישה. נו אתה עוד פה?


צפיות 1,851 גולשים
Rate this post


Rate this post
Exit mobile version