עושים כושר

האם אקטימל עוזר לספורטאים?

האם אקטימל עוזר לספורטאים?מצאתם את עצמכם לא פעם משוטטים במסדורנות הסופרמארקט עוברים ליד מתחם מוצרי החלב ותוהים אם לקנות את משקה האקטימל או לא? או שאול מאתם את עצמכם חושבים משהו בכלל משקה האקטימל? ובמידה וקנית או רכשתם אותו בחנות הקרובה, ובעודכם לגמתם ממנו תהיתם מה הוא עושה לגוף שלכם ואילו יתרונות יש לו? ולאחר מכן, במידה ולא הרגשתם שינוי דרסטי בהרגשה בגוף שלכם חשבתם לעצמכם- בשביל מה אנחנו צריכים לרכוש ולשתות אקטימל בכלל? ובכן, משקה יוגורט אקטימל הינו משקה פרוביוטי הנועד לסייע לחיזוק ההגנה הטבעית של הגוף שלנו. לפניכם מאמר בנושא הכל על אקטימל מבית דנונה.

מהו אקטימל?

אקטימל הינו משקה יוגורט פרוביוטי מתוק וטעים אותו ניתן למצוא כעת במגוון רחב של טעמים- תות, תות בננה, טבעי ופטל אשר הושק בישראל בשנת 1998 על ידי חברת דנונה. אקטימל נעשה מחלב העובר תהליך של תסיסה. בתהליך מתווספים לאקטימל חיידקי יוגורט שונים וחיוניים המכונים לקטובצילוס בולגריקוס וסטרפטוקוקוס תרמופילוס.




לעומת יוגורטים ומשקאות יוגורט אחרים, אקטימל כולל בתוכו גם את החיידק הפרוביוטי L.casei . מחקרים רבים הוכיחו כי החיידק הייחודי הזה לא רק שהופך את אקטימל למשקה המסייע בחיזוק מערכת ההגנה הטבעית של הגוף אלא זהו גם חיידק המסוגל לשרוד זמן רב בתוך המעי שלנו ובכך לגרום ליתרונות רבים ושונים.

כיצד פועל משקה האקטימל בגוף שלנו?

כל בקבוקון משקה יוגורט אקטימל כולל בתוכו כ- 10 מיליארד חיידקי L.casei חיוביים וטובים. כאשר לוגמים מהמשקה הוא מוצא את דרכו אל המעי שלנו. בתוך המעי שלנו, הוא מתפשט ומתחיל לפעול- לחיזוק מערכת ההגנה הטבעית שלנו. בנוסף לכך, החיידק החיובי הזה עוזר לנו גם להגן על המעי ועל מערכת העיכול לשנו מחיידקים מזיקים, מחלות שונות ווירוסים לא טובים. בנוסף לכך, כל בקבוקון אקטימל מבית דנונה כולל הרבה מאוד ערכים תזונתיים טובים- סידן בכמות גדולה, מינרלים שונים וויטמינים החיוניים לבריאות הגוף שלנו.

למה אקטימל ולא יוגורט?

אקטימל, בדומה לכל יוגורט נעשה בתהליך של תסיסת חלק ושילוב של חיידקים חיוביים בתוכו. המיוחד במשקה יוגורט אקטימל הוא שהוא כולל בתוכו גם את החיידק הפרוביוטי L.casei שהופך את אקטימל למשקה יוגורט המחזק את מערכת ההגנה הטבעית של הגוף.




כמו כל יוגורט, גם אקטימל כולל בתוכו ערכים תזונתיים של סידן, חלבונים שונים, וויטמינים ומינירלים החיוניים מאוד לגוף שלנו אך אקטימל כולל גם חידק שמסוגל לא רק להגן עלינו מחיידקים מזיקים ומחלות שונות במערכת העיכול שלנו אלא הוא מסוגל גם לחזק את מערכת ההגנה הטבעית של הגוף שלנו.

למי עושה טוב האקטימל

אקטימל הינו משקה יוגורט פרוביוטי הנועד לצריכה של כל אחד, לא משנה מה גילוץ ובמיוחד לכל מי שעשה ספורט. ילדים קטנים, צעירים, מבוגרים וקשישים יכולים ליהנות מהמשקה הטעים והעשיר הזה. בדרך כלל מומלץ לשתות בשעות הבוקר- כיוון שמה שאנחנו אוכלים ושותים בבוקר זה מה שנותן לנו כוחות ואנרגיה לשארית היום. בדרך כלל מומלץ לשתות בקבוקון אקטימל אחד ביום למרות שאין הגבלה לכמות. ניתן לשתות אקטימל על בסיסי יומי לתקופות קצרות, ארוכות או שתמיד. אקטימל הינו משקה נ פרוביוטי המומלץ לצריכה כחלק מתזונה נכונה או תוסף תזונה.


צפיות 5,687 גולשים
5/5 - (1 vote)


5/5 - (1 vote)
Exit mobile version