עושים כושר

משקה איזוטוני

כל מי שמתעסק בספורט מקצועי או חצי מקצועי בוודאי מכיר את המושג משקה איזוטוני. למעשה משקה איזוטוני זהו נוזל מרוכז שמכיל פחמימות, ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ומלחים. המטרה של משקה איזוטוני זה להשיב לגוף את כל המרכיבים החיוניים שהלכו לאיבוד במהלך הפעילות הגופנית המאומצת. הפופולאריות הגוברת עבור מה שנקרא משקה איזוטוני הביאה עלינו מבול של מוצרים שקוראים לעצמם משקה איזוטוני.




חשוב לשים לב לכל אותם מוצרים האם הם באמת מכילים את כל החומרים החיוניים. משקה איזוטוני הצריכה של משקה איזוטוני לאחר גמרה האימון משיבה לגוף באחת את תחושת החיוניות. במהלך האימון, הגוף מאבד נוזלים הן בצריכה פנימית והן בצורה של זיעה. השתייה של משקה איזוטוני למעשה מאזנת את המאזן של המלחים הטבעיים בגוף בדרך יעילה ומונעת עקב כך את סכנת ההתעלפות. גם מי שלא נמנה על הפעילים הרציניים בתומי הפעילות הגופנית, יכול לנסות להשתמש באותו משקה איזוטוני על מנת להעניק לגוף חומרי בנייה חיוניים.

משקה איזוטוני מעורבב לא מנוער

קיימים בשוק מספר רב של ספקים שמציעים משקה איזוטוני למכירה. החכמה היא לזהות מי הוא יצרן או
יבואן אמין ומי לאו. אחת הדרכים הינה על ידי בדיקת הכשרות. מי שזוכה לתו תקן של משקה איזוטוני כשר למהדרין למעשה פירוש הדבר כי הוא נבדק ומפוקח בכל שלבי הליך היצור ונמצא ראוי למאכל אדם כפי נהוג לומר. לאמתו של דבר משקה איזוטוני הוא הצורה הנוזלית של אבקת החלבון. משקה איזוטוני.




הינו תוסף מזון לכל דבר ועניין שמגיע בתצורה נוזלית ובכך השפעתו ניכרת צורה הרבה יותר מהירה. הגרסה הפחות מוצלחת אבל יותר מוכרת של אותם משקאות אלו הם משקאות האנרגיה הנמכרים בפיצוציות. חשוב לא לערבב ביניהם. אלו הם משקאות בלי כל ערך קולינארי או תזונתי בעוד שהמשקאות האיזוטוניים הם משקאות בריאות נטו.

משקה איזוטוני לרוויה

כל מי שאוכל טוב ובריא קרובים לליבו, יכול בהחלט לאמץ לעצמו מנהג של לגימת משקה איזוטוני פעם בכמה זמן. המרכיבים השונים שנמצאים בתוך משקה איזוטוני קלאסי מסייעים לכל מערכות הגוף השונות בשימור ותחזוקה שוטפת של הגוף. כמובן שהעדיפות לגבי משקה איזוטוני זה בעבור ספורטאים פעילים, בעיקר לאחר סיום הפעילות. אבל גם ללא הפעילות, ניתן מדי פעם לפנק את הגוף ולשדר לו שאנו משקיעים בו. הערך התזונתי של משקה איזוטוני חשוב מאוד לגוף ומעשיר אותו ברמות של אנרגיה חיובית. אז שהיה לנו שתייה מרווה ומעשירה, לבריאות !


צפיות 2,352 גולשים
Rate this post


Rate this post
Exit mobile version