עושים כושר

אנטי אייג’ינג והפעילות הגופנית

אנטי אייג'ינג והפעילות הגופניתכולנו מפחדים להזדקן ועוד יותר מפחדים מן המוות, על אף עובדת היותו בלתי נמנע בעליל. אך לעתים נדמה כי יותר מן המוות, מפחיד אותנו תהליך ההזדקנות. כאשר אנו מזדקנים, גופנו מדרדר לעיתו מבחינות רבות: אנו חשופים יותר למחלות שונות, גופנו פגיע יותר, אנו חשים חלשים יותר ומאבדים את יופיינו. במהלך השנים האחרונות, מנסים המדע ותעשיית הקוסמטיקה לעכב את תהליכי ההזדקנות בכל דרך באשר היא; תהליך זה נקרא אנטי אייג’ינג.

שיטות אנטי אייג’ינג

ישנן מספר שיטות אנטי אייג’ינג אשר יעילותן הוכחה באופן אמפירי, כאשר ביניהן נמצאת שיטת הפחתת הקלוריות. הוכח כי באמצעות הפחתת כמות הקלוריות אותה אנו צורכים על בסיס יומיומי, ניתן להאריך את חיינו ולשמור על גופנו בריא וכשיר יותר.




כתוצאה מכך, אנשים רבים בוחרים בשיטה זו לביצוע אנטי אייג’ינג ומנהלים את חייהם על פי דיאטה מוקפדת מאוד להגבלת כמות הקלוריות אותה הם צורכים מדי יום. אך ישנן שיטות רבות ומגוונות לביצוע אנטי אייג’ינג, חלקן יעילות יותר וחלקן פחות. בין היתר ניתן להזכיר קרמים שונים המונעים את הזדקנות העור, רדיקלים חופשיים ועוד. אנשים רבים עסוקים במניעת ההזדקנות למראית עין, ומנסים שיטות שונות להשגת מראה צעיר ומושך יותר. כתוצאה מכך, ישנו ריבוי אדיר של קרמים אנטי אייג’ינג, תכשירים שונים וטיפולים המציעים בעיקר מראה עור צעיר יותר. תעשיית הקוסמטיקה מפיקה סכומי עתק מטרנד זה של אנטי אייג’ינג, שכן יותר ויותר אנשים מנסים להשיג מראה צעיר יותר באמצעות תכשירי אנטי אייג’ינג קוסמטיים שונים.

אנטי אייג’ינג ואסתטיקה

בייחוד בתרבות המודרנית והפוסט-מודרנית, ישנה רדיפה מתמידה אחר המראה הצעיר והרענן. אנו מנסים תמיד להיראות צעירים מכפי גילנו, שכן מדובר בתרבות צעירה מאוד הסוגדת לנעורים וליופי. כתוצאה מכך, ישנה תרבות אנטי אייג’ינג ענפה הכוללת אפילו ניתוחים פולשניים, אשר מטרתם הינה לגרום לאדם להיראות צעיר מכפי גילו. אנשים רבים רוכשים קרמים יקרים במיוחד במטרה למנוע מעורם להזדקן ולהיראות צעירים יותר, וישנה היסטריה המונית סביב הנושא של קמטים, שיער שיבה ועוד סממני זקנה המעוררים אימה בלבנו.




אך דווקא בתרבות שטחית זו, חשוב לזכור כי האלמנט החשוב ביותר בנושא של אנטי אייג’ינג הינו הארכת תוחלת החיים ושמירה על איכות חיים גבוהה לאורך זמן, במקום התמקדות בלתי פוסקת במראה ובאסתטיקה.

אנטי אייג’ינג וסגנון חיים בריא

בכדי לעכב את תהליך ההזדקנות ולזכות לחיים ארוכים יותר, בריאים יותר ומאושרים יותר, עליכם לדאוג לגופכם כבר בגיל צעיר ולהימנע מאלמנטים הגורמים לגוף להזדקן ולהדרדר במהרה. כך למשל אנטי אייג’ינג יעיל מתחיל בראש ובראשונה בהימנעות מחומרים מזיקים, מעישון, מאלכוהול, מאוכל שומני וכן הלאה. השמירה על גוף בריא כוללת כמובן גם פעילות גופנית, התורמת רבות לתחום זה של אנטי אייג’ינג.


צפיות 2,436 גולשים
Rate this post


Rate this post
Exit mobile version